SOCIAL E-COMMERCE

Social e-commerce to handel elektroniczny, który jest możliwy dzięki sieciom społecznościowym i relacjom społecznym online. Rozwój e-commerce społecznościowy jest napędzany przez szereg czynników, w tym rosnącą popularność logowania społecznościowego (logowanie się do witryn internetowych za pomocą swojego identyfikatora Facebooka lub innego identyfikatora sieci społecznościowej), powiadomień sieciowych (udostępnianie zgody lub dezaprobaty produktów , usługi i treści), narzędzia do wspólnych zakupów online, wyszukiwanie społecznościowe (rekomendacje od zaufanych znajomych online) oraz coraz większa popularność zintegrowanych narzędzi handlu społecznościowego, takich jak przyciski Kup, karty zakupów i wirtualne sklepy na Facebooku, Instagramie, Pinterest, YouTube i inne serwisy społecznościowe. Społecznościowy handel elektroniczny jest wciąż w powijakach, ale w 2015 roku 500 największych sprzedawców detalicznych w sieci Social Media 500 w Internecie zarobiło około 3,9 miliarda dolarów na handlu społecznościowym. Ruch z sieci społecznościowych do 500 największych sprzedawców również wzrósł o prawie 20% w 2015 r. Społeczny handel elektroniczny jest często powiązany z m-commerce, zwłaszcza że coraz więcej użytkowników sieci społecznościowych uzyskuje dostęp do tych sieci za pośrednictwem urządzeń mobilnych. Odmiana społecznościowego handlu elektronicznego znana jako handel konwersacyjny jeszcze bardziej wykorzystuje połączenie mobilne. Handel konwersacyjny obejmuje korzystanie z mobilnych aplikacji do przesyłania wiadomości, takich jak Facebook Messenger, WhatsApp, Snapchat, Slack i innych, jako narzędzia umożliwiającego firmom kontakt z konsumentami.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *