Propozycja wartości

Propozycja wartości firmy znajduje się w samym sercu jej modelu biznesowego. Propozycja wartości określa, w jaki sposób produkt lub usługa firmy spełnia potrzeby klientów. Aby opracować i / lub przeanalizować propozycję wartości firmy, musisz zrozumieć, dlaczego klienci zdecydują się prowadzić interesy z Twoją firmą zamiast z inną firmą i co firma zapewnia, czego inne firmy nie mogą i nie mogą. Z punktu widzenia konsumenta, udane propozycje wartości w handlu elektronicznym obejmują personalizację i dostosowywanie oferty produktów, redukcję kosztów wyszukiwania produktów, redukcję kosztów odkrywania cen oraz ułatwienie transakcji poprzez zarządzanie dostawami produktów. Na przykład, zanim Amazon istniał, większość klientów osobiście podróżowała, aby dokonać rezerwacji u sprzedawców detalicznych, aby złożyć zamówienie. W niektórych przypadkach żądana książka może być niedostępna, a klient musiałby poczekać kilka dni lub tygodni, a następnie wrócić do księgarni, aby ją odebrać. Amazon umożliwia miłośnikom książek dokonywanie zakupów praktycznie każdej wydrukowanej książki w zaciszu własnego domu lub biura, 24 godziny na dobę, i natychmiastowe sprawdzenie, czy dana książka jest w magazynie. Amazon Kindle idzie o krok dalej, udostępniając e-booki natychmiast, bez oczekiwania na wysyłkę. Główne propozycje wartości Amazon to niezrównany wybór i wygoda

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *