INNE NARZĘDZIA WITRYNY E-COMMERCE

Teraz, gdy rozumiesz kluczowe czynniki wpływające na szybkość, pojemność i skalowalność Twojej witryny, możemy rozważyć kilka innych ważnych wymagań. Będziesz potrzebować spójnego projektu strony internetowej, który ma sens biznesowy – niekoniecznie witryny, która zachwyci lub podnieci odwiedzających, ale aby coś im sprzedać. Musisz również wiedzieć, jak budować aktywną zawartość i interaktywność w swojej witrynie – a nie tylko wyświetlać statyczne strony HTML. Musisz mieć możliwość śledzenia klientów, którzy przychodzą, wychodzą i wracają do Twojej witryny, aby móc witać powracających użytkowników („Cześć Sarah, witaj ponownie!”). Będziesz także chciał śledzić klientów w całej witrynie, aby móc personalizować i dostosowywać ich doświadczenie. Na pewno chcesz, aby klienci mieli możliwość generowania treści i opinii w Twojej witrynie, aby zwiększyć ich zaangażowanie w Twoją markę. Wreszcie, będziesz musiał ustanowić zestaw zasad dotyczących informacji dla swojej witryny – polityki prywatności, dostępności i dostępu do informacji. Aby osiągnąć te możliwości biznesowe, należy zapoznać się z pewnymi wytycznymi projektowymi i dodatkowymi narzędziami programowymi, które mogą efektywnie kosztowo osiągnąć wymagane funkcje biznesowe.

PROJEKT STRONY INTERNETOWEJ: PODSTAWOWE ROZWAŻANIA BIZNESOWE

To nie jest tekst o tym, jak projektować strony internetowe. (W rozdziale 6 omawiamy kwestie projektowania witryn internetowych z punktu widzenia marketingu). Niemniej jednak z punktu widzenia menedżera biznesowego istnieją pewne cele projektowe, które należy przekazać projektantom witryn internetowych, aby poinformować ich, jak oceniasz ich pracę. Twoi klienci będą musieli przynajmniej znaleźć to, czego potrzebują w Twojej witrynie, dokonać zakupu i odejść. Witryna internetowa, która denerwuje klientów, narażona jest na ryzyko utraty klienta na zawsze. Niektórzy krytycy uważają, że zły projekt jest bardziej powszechny niż dobry projekt. Łatwiej jest opisać, co irytuje ludzi w witrynach internetowych, niż opisać, jak zaprojektować dobrą witrynę. Najgorsze witryny e-commerce utrudniają znalezienie informacji o ich produktach i utrudniają zakup towarów; mają brakujące strony i uszkodzone linki, mylącą strukturę nawigacji i irytującą grafikę lub dźwięki których nie możesz wyłączyć.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *