MODELE ZACHOWANIA KONSUMENTÓW

zachowania konsumentów: dyscyplina nauk społecznych, która próbuje modelować i rozumieć zachowanie ludzi na rynku.

Gdy firmy już zrozumieją, kto jest online, muszą skupić się na tym, jak konsumenci zachowują się w Internecie. Badanie zachowań konsumenckich jest dyscypliną nauk społecznych, która próbuje modelować i rozumieć zachowanie ludzi na rynku. W tym badaniu role odgrywa kilka dyscyplin nauk społecznych, w tym socjologia, psychologia, i ekonomia. Modele zachowań konsumenckich mają na celu przewidzenie lub „wyjaśnienie” tego, co kupują, gdzie, kiedy, ile i dlaczego kupują. Oczekuje się, że jeśli zrozumiemy proces podejmowania decyzji przez konsumentów, firmy będą miały znacznie lepsze wyobrażenie o tym, jak wprowadzać na rynek i sprzedawać swoje produkty.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *