CZYNY CELOWE: JAK SKLEPCY ZNAJDUJĄ SPRZEDAWCÓW ONLINE

Biorąc pod uwagę rozpowszechnienie reklam graficznych typu „kliknij tutaj”, można by pomyśleć, że klienci są „kierowani” do sprzedawców internetowych pod wpływem decyzji podejmowanych pod wpływem chwili. W rzeczywistości tylko niewielki procent kupujących klika reklamy graficzne, aby znaleźć sprzedawców. Klienci e-commerce są bardzo celowi. Zazwyczaj są to skoncentrowane przeglądarki szukające określonych produktów, firm i usług. Większość konsumentów po przejściu do trybu online korzysta z wyszukiwarki jako preferowanej metody wyszukiwania produktów. Wiele z nich przejdzie bezpośrednio do sklepów internetowych, takich jak Amazon lub eBay, a niektórzy przejdą bezpośrednio do określonej witryny detalicznej. Sprzedawcy mogą przekształcić tych „zorientowanych na cel”, świadomych kupujących w kupujących, jeśli mogą skierować swoją komunikację do kupujących i zaprojektować swoje witryny w taki sposób, aby zapewniać łatwo dostępne i przydatne informacje o produktach, pełny wybór i klient service i zrób to w tej chwili  kiedy klient szuka produktu. To niemałe zadanie.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *