Sekret psychologiczny # 6

Ciekawość zabiła kota, ale wzbogaciła sprzedawcę

==========================

„Dociekliwe umysły chcą wiedzieć”, tak i tak mówiły reklamy Enquirera i to prawda – ludzie są niesamowicie ciekawi. Zobaczysz ciekawość często wykorzystywaną w reklamach możliwości biznesowych. W większości przypadków nigdy nie ujawnią dokładnie, co sprzedają, ale powiedzą dokładnie, czego to nie jest, jak ta długa reklama Johna Wrighta:

* * *

„Ten sekret jest niesamowicie prosty. Każdy może z niego skorzystać. Możesz zacząć praktycznie bez pieniędzy, a ryzyko jest prawie zerowe. Nie potrzebujesz specjalnego szkolenia ani nawet wykształcenia średniego. Nie ma znaczenia, jak młody lub jesteś stary i będzie działać dla Ciebie w domu lub nawet podczas wakacji ”.

* * *

A oto przykład z Nightingale Conant. Na zewnętrznej stronie listu znajduje się ta kopia:

* * *

Dyrektor biznesowy był mocno zadłużony i nie widział wyjścia. Wierzyciele zbliżali się do niego. Dostawcy żądali zapłaty. Siedział na ławce w parku, trzymając głowę w dłoniach, zastanawiając się, czy cokolwiek może uchronić jego firmę przed bankructwem. Nagle pojawił się przed nim starzec. – Widzę, że coś cię niepokoi – powiedział. Po wysłuchaniu nieszczęść dyrektora starzec powiedział: „Myślę, że mogę ci pomóc”. Zapytał mężczyznę, jak się nazywa, wypisał czek i wepchnął go do rąk, mówiąc: „Weź te pieniądze. Spotkaj się ze mną dokładnie za rok od dzisiaj, a wtedy możesz mi spłacić”. Potem odwrócił się i zniknął tak szybko, jak przyszedł. Dyrektor spojrzał w dół i zobaczył w jego dłoni czek na 500 000 dolarów. podpisany przez (kontynuacja w środku)

* * *

Założę się, że wiele osób otworzyłoby kopertę, żeby dowiedzieć się, kto wypisał ten czek. Nie byłbyś ciekawy? Ciekawość działa dobrze w połączeniu z silną korzyścią. Ciekawość jest głównym atutem marketingu bezpośredniego. Pamiętaj, klienci nie widzą ani nie czują oferowanego przedmiotu, więc jeśli wzbudzisz wystarczającą ciekawość, będą musieli to zobaczyć na własne oczy. Sprzedaż produktów informacyjnych prowadzi do tego.

* * *

Wszystkie te kule wzbudzają ciekawość, a potencjalny klient wie, przechodząc do strony 47 lub 27, jego ciekawość może zostać zaspokojona. Bardzo potężne!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *