Sekret psychologiczny nr 5

Odpowiadanie na zastrzeżenia, zanim się pojawią

==========================

Wiele osób myśli, że jeśli nie zgłoszą sprzeciwu w swojej kopii, potencjalny klient o tym nie pomyśli. ŹLE!!

Kiedy opowiadasz się za swoim produktem lub usługą – jeśli jest w tym wspólny cel – lepiej go omów i rozwiąż, ponieważ i tak o tym myślą. Dobrym sposobem na rozwiązanie tego problemu jest umieszczenie pytań i odpowiedzi wewnątrz kopii w następujący sposób:

* * *

„Zanim przejdziemy dalej, jestem pewien, że prawdopodobnie masz kilka pytań i wątpliwości bez odpowiedzi. Oto niektóre z najczęstszych:

P: „W mojej praktyce kieruję się pocztą pantoflową, wszystkie te„ marketingowe ”rzeczy nie są dla mnie”

  1. Tak, duża część twojej praktyki pochodzi z ust do ust i tak będzie nadal. Jednym z głównych celów systemu jest generowanie i pomoc w kontrolowaniu przekazów ustnych i skierowań. W systemie jest wiele strategii i technik, których nigdy wcześniej nie brałeś pod uwagę, a które przyspieszą Twoje obecne źródła skierowań, a jeśli nie ukształtujesz ustnie, nie masz kontroli nad tym, co mówią pacjenci. Mogą rozmawiać o wspaniałej restauracji niedaleko ciebie lub o czymkolwiek innym. Dzięki temu systemowi otrzymasz prawdziwy system poleceń i generowania ustnych poleceń.

P .: „Czy to wszystko zadziała dla mnie w mojej części kraju? Moi pacjenci są inni”.

  1. Ludzie to ludzie i wszyscy reagują na naładowany emocjonalnie marketing, nie ma po prostu znaczenia, czy praktykujesz w dużym mieście, czy na wsi. Te systemy marketingowe będą działać wszędzie – gwarantowane. Najważniejsze jest to, że będziesz używać sprawdzonych metod, które działają bez względu na wszystko ”.

* * *

Powinieneś spisać wszystkie możliwe zastrzeżenia, które mógłby mieć potencjalny klient i spróbować rozwiązać je wewnątrz kopii. Kiedy już będziesz naprawdę dobry w copywritingu, będziesz w stanie umieścić odpowiedzi we właściwym miejscu, tak jak ludzie o tym myślą. Coś takiego z Instant Sales Letters

* * *

OK, teraz słyszę narzekanie: „Ale nie mogę pisać” lub „Nie jestem kreatywny”

Właściwie o to właśnie chodzi w tych szablonach listów sprzedaży. Nawet jeśli nie możesz napisać listy zakupów i jeśli uważasz, że nie masz kreatywnej kości w swoim ciele – nadal możesz tworzyć potężne, przynoszące zyski listy sprzedaży, wypełniając tylko kilka prostych pól.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *